Simplicité nordique

Aujourd'hui j'aime l'esprit épuré et aéré de ces photos. Le mélange du noir et blanc avec le bois naturel est parfait aussi. Sui...

Aujourd'hui j'aime l'esprit épuré et aéré de ces photos. Le mélange du noir et blanc avec le bois naturel est parfait aussi. Suis également tombée amoureuse de l'étonnante Spike Chair (4ème photo), créée par Alexander Lervik en édition limitée de 10 pour Galleri Pascale à Stockholm.
Stylisme Annika Kampmann et photo Karl Anderson pour Residence.

Today I'm loving the light and airy mood in these photos. The mix of black and white with natural wood is perfect too. Also in love with the amazing Spike Chair (4th photo) created by Alexander Lervik in a limited edition of 10 for Galleri Pascale in Stockholm.
Styling by Annika Kampmann and photo by Karl Anderson for Residence.

You Might Also Like

11 commentaires

  1. So simple yet so gorgeous!

    ps. have you visited Miami Design District? http://www.shoptravelfood.blogspot.com/2013/03/design-district.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just had a look at your blog, thanks for the visit! I would love to visit for real one day :)

      Delete
  2. WUNDERVOLL ♥♥♥
    Ich liebe es !!!
    Liebe Grüße
    Petra

    ReplyDelete
  3. Quelle lumière, quelle sérénité. En plus ces photos tombent à pic, c'est tout juste le plancher dont je rêve. On y est presque ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh moi aussi je rêve d'un plancher comme ca! Hélas, étant en location, je vais devoir continuer à supporter mon carrelage ;)

      Delete
  4. Simple is a beauty! Gorgeous pictures!

    ReplyDelete
  5. I'm loving it too! Everything looks so warm and peaceful. What a gorgeous house.

    ReplyDelete
  6. J' adore la deco en blac, c'est genial.
    Salut

    ReplyDelete
  7. pure + simple - wonderful! that chair is crazy! (in a good way..)

    ReplyDelete
  8. My friend suggested me to visit your blog. Very well explained. Thanks for the write up! This is really some great stuff here! I will visit here very often.

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates